Många företag inom industri, bygg och handel har utmaningar med kommunikation och samverkan mellan sin inne- och utepersonal. Det kan vara […]
LÄS MER
PBX är en förkortning som ofta hörs inom telefoni men det är inte självklart vad det betyder. Numera är det ofta […]
LÄS MER
Microsoft Teams används av allt fler och utvecklas hela tiden vad gäller funktionalitet. Här har vi samlat tips inom olika områden […]
LÄS MER
Vi tycker att telefoni är jättespännande. Men vi vet att långt ifrån alla delar den uppfattningen. Tvärtom kan telefoni vara tämligen […]
LÄS MER
Telefoni är en viktig del av ett företags tillväxtresa och stödjer verksamheten på olika sätt i olika faser. Hur kan telefoni […]
LÄS MER
Till en början kan hanteringen av digitala möten kännas främmande för den som är ovan. Men det är tämligen enkelt. Med […]
LÄS MER
Kunder har lågt tålamod vad gäller att vänta på telefon och kraven på kundservice ökar. I den här artikeln tar vi […]
LÄS MER
Teamstelefoni har fått ett rejält uppsving under det senaste året. En stor anledning är att användningen av Microsoft Teams ökat så […]
LÄS MER
För många verksamheter är kommunikation via telefon en kritisk del i deras dagliga arbete. Att telefonin är pålitlig och stabil är […]
LÄS MER
Det finns stor nyfikenhet kring Teamstelefoni. Men många tycker att det känns som ett stort beslut att byta telefonilösning. Här är […]
LÄS MER