Skip to content

Bättre kontaktcenter från Talkdesk med InfraCom

Talkdesk är ett kontaktcenter där kunden är i centrum. Innovativa AI-drivna applikationer möjliggör en unik kundupplevelse. Tillsammans med InfraComs telefonitjänster får ni en lösning som löser alla era behov för att ha den bästa kundservice upplevelsen. Agenternas jobbar i en 360-gradersvy med data om kunden från alla era stödsystem samlat i en vy.

Talkdesk är utsett till Leader in the Gartner® Magic Quadrant™ for CCaaS för fjärde året i rad.

callcenter
talk-desk-2

Talkdesk AI optimerar varje steg av kundresan med intelligens och automatisering

Agent Assist

En AI-driven assistent som lyssnar, lär sig och hjälper till i varje konversation, vilket gör att agenter snabbt kan lösa komplexa kundproblem.

Interaktionsanalys

Ett text- och talanalysverktyg som fångar, transkriberar och analyserar varje kundinteraktion med hjälp av naturlig språkbehandling.

Identity

Röstbiometri verifierar snabbt och säkert uppringarens identitet, ansluter kunder med agenter snabbare och förhindrar bedragare.

Interaktioner som främjar kundlojalitet

Faktum är att 86 % av kunderna är lojala mot bara 5 företag eller färre.

Vikten av kundlojalitet kan verkligen inte överskattas – men det är inte lätt att uppnå.

Det enda sättet att konkurrera med denna exklusiva lista är att leverera en exceptionell kundupplevelse. En som ger snabba svar, personlig vägledning och konsekvent service oavsett kanal.

Talkdesk kan hjälpa företag att uppnå detta med en 24/7 virtuell agent och en AI-driven självbetjäningsportal, som ger kunderna de svar de behöver när de behöver dem.

Talkdesk-live-turn-real-time-analytics-into-great-customer-service-performance2
talkdesk_analytics

Förvandla interaktioner till kraftfulla insikter

Endast 27 % av organisationerna har meningsfulla insikter om kundernas insatser och endast 20 % analyserar aktivt kundens avsikt.

Genom att effektivt utnyttja kunddata kan företag bättre förstå konsumenternas krav, förutse framtida beteenden, förbättra agenternas prestanda och mer. Men utan lämpliga verktyg kan det vara en tidskrävande process att samla in, analysera och agera utifrån dessa data.

Talkdesks Customer Experience Analytics gör datavisualisering enklare med ett kraftfullt affärsintelligens- och rapporteringsverktyg, som ger en 360-gradersvy av ditt kontaktcenters prestanda och analyserar 100 % av dina kundinteraktioner för att hitta mönster i kundernas avsikter och sentiment.

Infinity molnväxeln med oändliga möjligheter

Välkommen till Infinity där möjligheterna är oändliga. Nu är det bara fantasin som sätter gränserna. Vi erbjuder alla funktioner som du kan behöva.

Ring med teams. mobilen eller via datorn! En växel med allt du behöver.

För Internationella företag

Med InfraCom kan du ha internationella nummer för alla länder via samma leverantör i ett och samma avtal.

Vi kan erbjuda telefonnummer i över 60 länder och erbjuder lokal telefoni med bl.a. 112 som registrerad operatör.

Arbetsplats som tjänst

Infracom kan hjälpa er med hela er arbetsplats och se till att telefonin på era arbetsplatser fungerar smärtfritt tillsammans med Microsoft 365-applikationerna

Vår support svarar effektivt på frågor från era anställda!