Wallboard

InfraComs wallboard visar realtidsinformation om samtal och samtalshantering. Den hjälper ditt företag få stenkoll på servicenivån – enkelt och överskådligt. Du väljer själv vilka köer du vill ha koll på och anpassar din wallboard därefter. Informationen du kan se på vår Wallboard är:

  • Samtal i kö
  • Besvarade/Missade samtal
  • Längsta väntetid
  • Antal personer inkopplade i kön
  • Medelkötid
  • Servicenivå

Alla inställningar anpassas enkelt efter behov i InfraComs portal. Där väljer du även hur du vill visa informationen – cirkeldiagram, linjediagram, stapeldiagram eller pajgraf. Genom att ha koll lär ni inte bara känna era kunders beteendemönster utan kan även agera och fördela arbete efter aktuell belastning för att ge era kunder den ultimata upplevelsen. Ett enkelt och effektivt verktyg för att säkerställa att ditt företag levererar en hög servicenivå.

Läs mer om andra Telefonitjänster

Få bra täckning i de utrymmen du önskar.

Läs mer

Aktiv Telefonist är en personlig och professionell svarstjänst.

Läs mer

Behåll din plats i kön utan att ha samtalet igång.

Läs mer

Lösningar som möjliggör autonom drift av maskiner.

Läs mer

App för dig som driver hotell eller värdshus

Läs mer

Ökar tillgängligheten i ert telefonsystem

Läs mer

Gör det enkelt att analysera era samtal

Läs mer

Smidig konferens var än kollegorna befinner sig

Läs mer