Ringback

InfraComs ringBack är en kötjänst utöver det vanliga. Du behåller din plats i kön utan att ha samtalet igång och blir automatiskt uppringd när det är din tur.

Det fungerar så att kunden ringer in som vanligt t.ex. till Er kundtjänst och hamnar då i kö. (Periodvis har de flesta företag hög belastning eller kanske låg bemanning vilket skapar längre väntetider). Kunden får med RingBack och via ett knapptryck möjlighet att istället bli uppringd när det är dennes tur i kön och kan då lägga på luren men behålla sin plats i kön.

Att minimera den upplevda kötiden ger nöjdare kunder och minimerar risken att kunden vänder sig till annat företag. Systemet håller koll på vem som ringde in först och ringer automatiskt upp en handläggare som lyfter på luren och väntar på att kunden ska svara.

Till skillnad från vårat Callback tid system där du själv sätter antalet samtal du kan ta emot per timme fortsätter Ringback systemet tills kön är avslutad.

Läs mer här om andra telefonitjänster:

Få stenkoll på servicenivån – enkelt och överskådligt

Läs mer

Skick SMS till din valda målgrupp

Läs mer

Lösningar som möjliggör autonom drift av maskiner.

Läs mer

Få bra täckning i de utrymmen du önskar.

Läs mer

Ökar tillgängligheten i ert telefonsystem

Läs mer

Enkel synk av kalender & kontakter

Läs mer

App för dig som driver hotell eller värdshus

Läs mer

Smidig konferens var än kollegorna befinner sig

Läs mer