Hem/Telefoni/Telefonitjänster/InfraCom samtalsstatistik

InfraCom Samtalsstatistik

Vad kostar ett missat samtal?
Vill ni veta hur många samtal som ni inte svarar på? Vad kostar det att inte svara? Har supporten tagit de flesta samtalen idag? Behöver vi sätta in mer personal runt kl. 11.00? Dessa frågor får du svar på med InfraCom Samtalsstatistik.

Följande rapporter är integrerade i InfraCom Samtalsstatistik:

  • Distribution: vid kö, per månad, per vecka, efter dag, veckodag, efter timme via webbadress samt detaljerad rapport.
  • Besvarade samtal: genom kö, efter väntetid, genom ombud, genom frånkopplingsorsak, efter längd, överförda samtal samt detaljerad rapport.
  • Besvarade och missade samtal: servicenivårapport.
  • Obesvarade samtal: i kö, efter frånkoppling, efter webbadress samt detaljerad rapport.
  • Agentstatistik: agenttillgänglighet, session, löptider, paus, dispositionerade samtal och detaljerad pausad- och sessions-rapport.

Läs mer om andra Telefonitjänster

Ökar tillgängligheten i ert telefonsystem

Läs mer

Enkel synk av kalender & kontakter

Läs mer

App för dig som driver hotell eller värdshus

Läs mer

Smidig konferens var än kollegorna befinner sig

Läs mer

Få bra täckning i de utrymmen du önskar.

Läs mer

Behåll din plats i kön utan att ha samtalet igång.

Läs mer

Skick SMS till din valda målgrupp

Läs mer

Få stenkoll på servicenivån – enkelt och överskådligt

Läs mer