Hem/Telefoni/Telefonitjänster/InfraCom Callback / Callback Tid

InfraCom Callback / Callback Tid

Låt dina kunder aktivt välja – vänta eller bli uppringd!
InfraCom Callback är en webbaserad applikation som ökar tillgängligheten i ert telefonsystem. Inringande kund ges alternativ att lämna sitt telefonnummer och bli uppringd, istället för att vänta kvar i kö. Ring tillbaka när det passar eller välj till Tid om du vill lämna klockslag till kunden.

Demosida:
Besök vår demosida och se själv hur det fungerar i realtid. Ring in på numret och följ instruktionerna. När du väljer att lämna ditt nummer kan du omedelbart se ditt nummer läggas till längst ned i listan. För fullständig demonstration kontakta oss eller din närmaste återförsäljare.

Gå till Demosida

Weblink Callback ger avlastning

  • Samtalsflödet under en arbetsdag skiftar och Weblink Callback ger er möjligheten att svara på alla inkommande samtal när det behövs och ringa tillbaka när ni har tid. Många som ringer under en kort tid ger naturligt en kö, med Weblink Callback kan ni lugnt svara på de samtal ni hinner med, alltid med vetskapen om att Weblink Callback svarar på de samtal som ligger i kö.Högre tillgänglighet med samma resurser
  • Weblink Callback hjälper till att svara på samtal där kunden inte vill vänta i kö. Ni ökar tillgängligheten markant och även den mätbara kundnöjdheten ökar. Genom att låta kunden aktivt välja att antingen vänta kvar i kö eller bli uppringd, ökar er tillgänglighet med befintliga resurser.
  • Ingen installation. Weblink Callback behöver inte installeras utan är en enkel webbinloggning med ett tydligt, enkelt och intuitivt gränssnitt som är väldigt enkelt att lära sig. Det enda du behöver är en dator och en telefon.Fungerar på alla nummer
  • På resande fot? Inga problem. Weblink Callback fungerar på alla nummer vilket innebär att man kan koppla på vilken telefon man vill, till och med en extern.

InfraCom Callback ger avlastning

  • Samtalsflödet under en arbetsdag skiftar och Callback ger er möjligheten att svara på alla inkommande samtal när det behövs och ringa tillbaka när ni har tid. Många som ringer under en kort tid ger naturligt en kö, med Callback kan ni lugnt svara på de samtal ni hinner med, alltid med vetskapen om att Callback svarar på de samtal som ligger i kö.Högre tillgänglighet med samma resurser

  • InfraCom Callback hjälper till att svara på samtal där kunden inte vill vänta i kö. Ni ökar tillgängligheten markant och även den mätbara kundnöjdheten ökar. Genom att låta kunden aktivt välja att antingen vänta kvar i kö eller bli uppringd, ökar er tillgänglighet med befintliga resurser.

  • Ingen installation. InfraCom Callback behöver inte installeras utan är en enkel webbinloggning med ett tydligt, enkelt och intuitivt gränssnitt som är väldigt enkelt att lära sig. Det enda du behöver är en dator och en telefon. Fungerar på alla nummer.

  • På resande fot? Inga problem. InfraCom Callback fungerar på alla nummer vilket innebär att man kan koppla på vilken telefon man vill, till och med en extern.

Callback TID

Lägg till Tid om du vill att kunden skall få en preliminär tid som ni ringer tillbaka på. Detta tillägg är vanligt inom vården då det under de första minuterna efter att växeln öppnar ringer mycket. Med InfraCom Callback Tid får alla en tid, att likna vid ett ”könummer”, som ni kan jobba igenom. I systemet ställer ni in arbetsschema och ungefärlig tid för ett ärende eller återuppringt samtal. Dessa inställningar kan man anpassa beroende på om det gäller t ex läkarbesök eller recept.

Statistik och rapporter. Med Tid får du även ett analysverktyg där du även kan exportera statistiken till rapporter som sedan lämnas till extern mottagare. För företag inom sjukvårdsbranschen är detta ett krav för att kunna få ersättning och korrekta kvalitetskontroller. Med analysverktyget kan man anpassa ärende tid och schema för att optimera bemanningen och därmed få nöjdare kunder.

*InfraCom Callback kan driftsättas mot vilken telefonilösning som helst. Med InFinity behövs ingen motringning utan samtalet skickas direkt.

Läs mer om andra Telefonitjänster

App för dig som driver hotell eller värdshus

Läs mer

Enkel synk av kalender & kontakter

Läs mer

Gör det enkelt att analysera era samtal

Läs mer

Smidig konferens var än kollegorna befinner sig

Läs mer

Få bra täckning i de utrymmen du önskar.

Läs mer

Behåll din plats i kön utan att ha samtalet igång.

Läs mer

Skick SMS till din valda målgrupp

Läs mer

Få stenkoll på servicenivån – enkelt och överskådligt

Läs mer