Hem/Telefoni/Telefonitjänster/Aktiv telefonist

Aktiv Telefonist

Personlig och professionell telefonpassning och svarstjänst

Självklart är det bäst om du själv kan svara, men om du inte kan, vill eller hinner så är Aktiv Telefonist verkligen en bra lösning.

När vi frågar våra kunder om eller hur de vill utveckla sin telefoni får vi i bland svaret: “Om ni skulle kunna svara i telefon också vore det bra”. Därför har vi i samarbete med redan etablerade iTell tagit fram en tjänst som vi kallar Aktiv Telefonist. Det är telefonpassning som de företag som är kunder hos Infracom Communications kan lägga till som extra tjänst.

Detta ingår i tjänsten:

  • Personlig flerspråkig telefonist (svenska, danska, norska, finska och engelska) samt ett team specialiserat inom branschområdet.
  • Möjlighet att filtrera bort samtal från t.ex. telefonförsäljare.
  • Informations- och hänvisningssystem iOnline med tillhörande App.
  • Obegränsat antal meddelanden (SMS, Fax och mail).
  • Öppettider vardagar 06:45-18:00.
  • Valfri välkomstfras.
  • Valfritt nattmeddelande utöver öppettider (möjlighet finns för vidarekoppling till externt nummer t.ex. jour).
  • Kvalitetskontroll sker månadsvis samt kunduppföljning två gånger per år (hur tjänsten upplevs och kan förbättras).
  • Tillgång till dygnet runt-hantering finns som tillval utöver ordinarie öppettider.

Låter det intressant? Hör av dig till 010-5501515 eller mejla info.com@infracom.se så berättar vi mer.

Detta ingår i tjänsten:

  • Personlig flerspråkig telefonist (svenska, danska, norska, finska och engelska) samt ett team specialiserat inom branschområdet.
  • Möjlighet att filtrera bort samtal från t.ex. telefonförsäljare.
  • Informations- och hänvisningssystem iOnline med tillhörande App.
  • Obegränsat antal meddelanden (SMS, Fax och mail).
  • Öppettider vardagar 06:45-18:00.
  • Valfri välkomstfras.
  • Valfritt nattmeddelande utöver öppettider (möjlighet finns för vidarekoppling till externt nummer t.ex. jour).
  • Kvalitetskontroll sker månadsvis samt kunduppföljning två gånger per år (hur tjänsten upplevs och kan förbättras).
  • Tillgång till dygnet runt-hantering finns som tillval utöver ordinarie öppettider.

Låter det intressant? Hör av dig till 010-5501515 eller mejla info.com@infracom.se så berättar vi mer.

Läs mer här om andra telefonitjänster:

Call Recording spelar enkelt in utvalda samtal åt dig.

Läs mer

Med faxbrevlåda hanterar du fax lika enkelt som mejl.

Läs mer

Skick SMS till din valda målgrupp

Läs mer

Lösningar som möjliggör autonom drift av maskiner.

Läs mer

Ökar tillgängligheten i ert telefonsystem

Läs mer

Enkel synk av kalender & kontakter

Läs mer

App för dig som driver hotell eller värdshus

Läs mer

Gör det enkelt att analysera era samtal

Läs mer

Smidig konferens var än kollegorna befinner sig

Läs mer