Integration med Zendesk
Integrationen med Zendeskgör det möjligt att innan ni svara i samtal så får ni i Zendesk veta vem som ringt. Integrationen finns både i en specialanpassad Microsoft Teams app som vår egen Infinity softphone. – Communicator.

Integration med Zendesk

Integration med Zendesk
Infinity Communicator
Med en enkel förberedd API integration så kan ni ställa in integrationen. Det är så enkelt det kan bli
När du tar emot eller ringer samtal från/till ett nummer som finns på en kontakt i Zendesk så ser du det direkt ett samtal kommer in. Du kan välja att klicka på Zendesk för att ta upp alla information i Zendesk men du kan även välja att få Zendesk att ta fram information automatisk utan ett knapptryck.
Microsoft Teams
Vi har självklart en special anpassad Microsoft Teams app som kan
installeras i Microsoft Teams som innehåller allt för att smidigare
kunna hantera sin telefoni, koppla samtal, övervaka köer och se en
tidslinje för sina samtal. I denna app finns även alla våra
integrationer. Du kan enkelt ställa in att automatisk öppna upp Zendesk
vid inkommande samtal när man svara eller redan innan du svarar.