Varför kom frågan om ny telefonilösning upp?
Vårat befintliga telesystem hade levt sin tid och upplevdes också omständligt att hantera.

Hur såg kravbilden ut?
Vi ville ha ett enkelt system där vi själva kunde byta ut enheter och nummer mellan enheterna. Vi önskade också ett system som var flexibelt för att i framtiden kunna byta ut bärbara telefoner (dect) mot smarttelefoner utan att göra en stor förändring i bassystemet.

Vad avgjorde beslutet att byta till InfraComs molnväxel Weblink InFinity?
InfraCom levde upp till våra önskemål och kunde leverera ett system som var anpassat för vad vi tror kommer vara viktigt i framtiden för våran verksamhet.

Hur gick övergången?
Övergången fungerade väldigt bra. InfraCom var flexibla vid installationen så att det kunde ske utan att störa våra kunder eller drift i butiken. Installatörerna var lyhörda och väldigt måna om att allt skulle ske smidigt.

Är ni nöjda med er lösning idag? Fördelar? Något ni saknar?
Vi gillar systemet och den nära kontakt som vi har idag när vi behöver hjälp. InfraCom har även efter installation haft en nära dialog med oss för att säkerställa att allt fungerar som det ska.

Skulle ni rekommendera andra bolag att byta till denna telefonilösningen?

Jag rekommenderar InfraComs lösning för butiker som ser fördelar med att jobba med smarttelefoner i framtiden för att på så vis slå ihop kostnader från handdatorer och mobila enheter till ett system säger Alexander Nilsson, Försäljningschef Övriga färskvaror.

Du kan läsa mer om våra telefonitjänster här..

Om ICA Kvantum Munkebäck
Läs mer om ICA Kvantum Munkebäck här.
ICA kvantum munkebäck