Är du vår nya Back-Office Administratör?

Vill du jobba i ett av Skåneregionens mest expansiva telekomföretag? Älskar du att sprida positiv energi och kan bidra med administrativ struktur och service? Då har vi jobbet för dig! Öretel söker nu en Back-Office Administratör till vårt team i i Malmö. Skicka din ansökan till jobb@oretel.se och märk ansökan “Back-Office Administratör”.

Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team vars huvuduppgift är att sälja höghastighetsbredband och telekommunikation till företag i Skåneregionen. Som Back Office Administratör kommer du främst att stödja våra Key Accounts Managers och bidra till att skapa fler kunder, men också ta hand om våra befintliga kunder. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Assistera och stödja säljare
  • Ansvara för administration och kundservice
  • Hantera förfrågningar & beställningar från kund
  • Hantera kundtjänstärenden
  • Ta fram beräknings- och beslutsunderlag, rapporter och statistik
  • Skapa, vårda och uppdatera avtal, kundregister och priser

Om Öretel

Öretel är ett företag i segmentet IT, teknik och telefoni. Vi hjälper företag och fastighetsägare med lösningar inom telefoni och bredband via fiber.

Tack vara vår lokala kännedom kan vi hålla en väldigt hög servicenivå i alla led.

Öretel är etablerat i Malmö sedan 17 år tillbaka. Idag är vi även en del av koncernen Infracom Group (publ) – en ledande aktör inom IT-infrastruktur som börsnoterades i januari 2018.

Öretel står inför en mycket spännande framtid. Med en stark lokal förankring och en stor koncern i ryggen kommer vi att satsa offensivt på tillväxt och försäljning – och tillsammans bygga ett företag i världsklass.

Om dig

Vi söker dig som har god administrativ och kommunikativ förmåga, är lyhörd och serviceinriktad. Du är en strukturerad, noggrann problemlösare och utförare, som är van att arbeta i ett säljfokuserad team och älskar att sprida positiv energi.

Som person ser du till teamets insats samtidigt som du arbetar självständigt. Vi söker dig som har god prioriteringsförmåga och trivs med att ta egna initiativ. Du behöver ha fallenhet för service, siffror och administration, samt goda kunskaper i Excel.

Kvalifikationer:

  • Tidigare erfarenhet inom service och administration
  • Mycket goda kunskaper i Excel och övriga Officepaketet
  • Utmärkta språkkunskaper i svenska & engelska

Meriterande:

  • Tidigare erfarenhet som säljstöd är starkt meriterande
  • Kunskap inom webbhantering

Framförallt är det din attityd och drivkraft som är avgörande för att lyckas i rollen som Back Office Administratör, snarare än din bakgrund.

Har du rätt drivkraft och energi? Hör av dig!

Plats: Malmö
Omfattning: Heltid
Ansökan: Skicka din ansökan till jobb@oretel.se och titulera mejlet “Back-Office Administratör”.
Sista ansökningsdatum: 25 januari 2018

Intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Detta inlägg publicerades först här: oretel.se/vi-soker-en-saljsupport/

2019-01-08T11:15:59+00:00december 27th, 2018|